perjantai 24. kesäkuuta 2016

Erilainen juhannus

Normaalisti meiän perheen juhannusperinteisiin on kuulunut maailman paras ystäväperhe, hyvä ruoka, sataman kokko ja siellä otettu yhteiskuva, juhannusolympialaiset yms... Tänä vuonna asiat on kuitenkin eri tavalla. Mä oon täällä melkein 40 asteen helteessä monen tuhannen kilometrin päässä muista rakkaista. Tänä vuonna ei ole sataman kokkoo, ei yhteiskuvaa kavereiden kaa, ei maailman parasta ystäväperhettä eikä edes omaa perhettä. Tuntuu ihan hassulta. 


Tällä hetkellä kotona on varmasti kovat juhannusvalmistelut käynnissä ja koirat leikkii keskenään pihan nurmikolla. Vaikka en voi olla paikanpäällä nauttimassa mun ehkä lemppari juhlasta, oon silti kovasti hengessä mukana! Tällä hetkellä istun gardenissa auringon poltettavana ja kirjotan tätä tekstiä. Laitoin viimevuoden kesäsoittolistan soimaan niin pääsen sitä kautta vähän juhannusfiilikseen täältä käsin. 


Täällä päin ei oikeastaan vietetä juhannusta, mikä on vähän harmi.. Mutta kyllä mulle tulee silti ihan mahtiviikonloppu, koska me suunnataan vuorille pariksi päiväksi! Maisemat on kuulemma jotain niin mahtavaa ja ilmakin on vähän viileämpi - onneksi! Ulkona on nyt niin kuuma, että tulee hiki vaikkei tekisi mitään. Laura, tää on selvästi sun paikka ;) 

Oikein ihanaa ja nautinnollista juhannusta kaikille! 

2 kommenttia:

  1. Ihanaa keskikesää sinulle. On mukava lukea kirjoituksiasi, melkein uskoo itse olevansa siellä jossakin☀️Nauti, ihana Noora💚

    VastaaPoista