perjantai 15. heinäkuuta 2016

10 days

OMG! En voi uskoo että oon täällä enää 10 päivää. Mihin tää aika on oikein mennyt? Vastahan mää tulin tänne ja kohta oon jo menossa pois.. Musta tuntuu, että nää viimeset päivät menee ihan hujauksessa ohi. Hyvä vaan, koska mulla on joo niiiiin kova ikävä kaikkia rakkaita! Ihanaa, että kohta pääsen omaan kotiin oman perheen ja kavereiden luo. 
thumb_IMG_6306_1024
Me vietettiin eilen poikien kaa leffailtaa, koska vanhemmat menivät treffeille (<333). Tehtiin hotdogeja ruuaksi, herkuteltiin sipseillä ja katsottiin How to train your dragon 2. Meillä oli tosi kiva ilta ja pojatkin käyttäytyi tosi kiltisti. 
thumb_IMG_6249_1024
Mulla ei oo mitään aavistusta meidän viikonloppusuunnitelmista, mutta veikkaan että käydään joko Venetsiassa tai Trevisossa, kun täällä on nyt vähän viileämpää. Ja Fransesca (tän perheen äiti)  lupasi opettaa mulle miten tehdään perunapalloja ja tiramisua ja pannacottaa ym. italialaisia herkkuja, jee! Joten voi olla, että ainakin yksi päivä viikonlopusta menee kokkailujen parissa.

2 kommenttia:

  1. Voitko tehdä sellasen postauksen missä kerrot mitä kautta hait aupairiksi ja miten kauan kesti löytää sun perhe ja miten olitte yhteydessä ennen lähtöä ja millaset ekat pöivät oli uudessa kodissa : )

    VastaaPoista