perjantai 22. heinäkuuta 2016

Beach day part2

Eilen mentiin nonnan (poikien mummo) ja poikien kaa Caorleen viettämään mun viimestä rantapäivää. Taas kerran osu kyllä kelit ihan täydellisesti kohilleen: oli lämmintä, aurinko paistoi ja välillä kävi ihanan viilentävä tuulenvire. Viihdyttiinkin poikien kaa vedessä varmaan yli puolet päivästä, välillä uitiin meressä ja välillä pulikoitiin uima-altaassa. Pojat opetti mulle uusia kivoja vesipelejä ja pelailtiin niitä aika paljon. Käytiin myös taas pyydystämässä rapuja ja poikien mielestä oli niiiin kivaa säikytellä niillä mua. Nonna osti meille herkkujätskit rannalla kiertävästä jäätelökärrystä ja illalla käytiin poikien toiveesta kebabilla. Oli kyllä ihana päivä, taas monia rakkaita muistoja lisää! Voin kyllä hyvillä mielin lähteä kolmen(!!!!) päivän päästä kotia, oon nimittäin kokenut ja tehnyt täällä ihan mielettömän paljonja mielettömän ihania juttuja. Tämä ja huominen päivä on aika täyteen tupattuja, mutta sunnuntaina on sitten aikaa rentoututa ja pakata matkalaukut valmiiksi maantaita varten. Äiti ja isi - täältä mä kohta tuun! <3
thumb_IMG_6464_1024 thumb_IMG_6452_1024 thumb_IMG_6443_1024

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti