perjantai 8. heinäkuuta 2016

Mitä mulle kuuluu?

thumb_IMG_6223_1024
Vaikka oonkin kaukana kotoa ja on kamala ikäviä kaikkia ihania ihmisiä, mulle kuuluu oikeasti tosi hyvää! Tällä viikolla olo on ollut tosi energinen ja oon ollut yhtä hymyä all the time. En tiiä johtuuko se lämpösestä säästä, opiskelumotivaation löytymisestä vai kahden viikon päästä koittavasta lennosta kotiin, mutta aion kyllä ottaa tästä fiiliksestä kaiken irti! Mulla on täällä edessä vielä kaksi viikkoa ja aion todellakin suunnitella jotain kivaa jokaiselle päivälle. Meillä on viikonlopun suunnitelmissa lähteä käymään vuorilla (jee!!!) ja ihan vain olla ja rentoutua. Kelpaa mulle! Tällä hetkellä mun bucket listiltä löytyy mm. pari shoppailureissuu Valecenteriin, Venetsia-päivä, paljon kuvien ottamista ja mahdollisesti päiväretki Gardajärvelle. Saa nähä kuinka moni noista toteutuu, peukut pystyyn siis!

2 kommenttia:

  1. oi toivottavasti pääset käymään gardajärvellä siellä on ihan mielettömän nättiä!!!!������ ja nauti vikoista viikoista siellä:))
    t ronja (en tiiä näkyykö täs nimee ahaha)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin toivon kovasti et pääsen sinne, nää on näyttänyt paljon kuvia sieltä niin se on ihan älyttömän nätti paikka! Haha joo, todellakin aion nauttia <3

      Poista